bara

Cum sa folosim cat mai bine page authority si page rank?

Cum sa folosim cat mai bine page authority si page rank?

20:39 12 July in Despre altele
0 Comments
Share Button

Echipa de la optimizare SEO Brasov ne prezinta mai multe moduri in care putem sa folosim aceste date foarte importante. Cum puteti da in mod eficient valori linkurilor voastre, cum ar fi domain authority si autoritatea de pagini, alaturi de celelalte valori ale SEO-ului pentru site-ul pe care il aveti? Unde si cand are sens sa le luati in considerare si ce anume inseamna toate aceste date?

Cand si cum sa utilizati valorile Domain Authority, Page Authority si metrica numarului de linkuri?

Multi dintre clientii nostri ne-au scris pe parcursul anilor si cu siguranta s-au dus la o multime de conferinte si evenimente unde au auzit tot felul de replici precum: ​​”Ei bine, am masurat activitatea de pe site  cu ajutorul DA” sau ” Hei, am un scor mare DA si vreau sa confirm ca este momentul potrivit sa folosesc  DA sau PA sau o metrica ce are legatura cu cuantificarea de link-uri principale, cum ar fi numarul de domenii radacina care se leaga de site sau Scorul spam sau estimarea de trafic, si alte tipuri de valori.

Asadar, va vom purta prin exemplificarea acestor termeni precum PA, DA si modurile in care un site se leaga de domenii doar pentru a va perfectiona in acest domeniu. Autoritatea unei pagini si autoritatea unui domeniu sunt de fapt putin mai complicate. Deci, credem ca merita sa discutam despre ele. Apoi vom vorbi despre cand sa folosim aceste valori si ce valori sa folosim.

Autoritate unei pagini  este in principiu generata de  legarea adreselor URL, conectarea domeniilor radacina, si este citita de MozRank, MozTrust, care masoara mai multe elemente precum conectarea subdomeniilor, textul de ancorare, legarea paginilor intre ele,  notiunea de Link-uri, erorile 301, erorile 302, link-uri noi versus vechi, TLD, nume de domeniu, mentiuni  de marca, scor spam, si multe, multe alte valori foarte importante.

Practic, PA,  tine de orice metrica strans legata de url-urile de pe site, toate elementele luate impreuna si interpretate prin combinare. Prin urmare, obiectivele in acest, evident, sunt rezultatele cautarii Google, deoarece ceea ce vrem sa obtina scorul PA este, in cele din urma, un rezultat cat mai bun in cautari pe Google.

Prin urmare, aceast scor nu foloseste date despre pagina, nici date de continut, nici date despre implicare sau vizitare, niciun tip de modele si tipologii de brand sau entitate, doar link-uri.

Deci, asta este tot ce stim despre o pagina din metricile care au legatura cu PA si DA. Exista si cateva modele de actiuni care va vor ajuta foarte mult sa va cresteti acesti parametri. Aceste modele elimina toate elementele de care nu veti avea niciodata nevoie si cu care este bine sa nu va mai bateti capul.

Tot ce trebuie sa intelegem este ca PA si DA sunt, in esenta, cele mai bun scoruri predictive pe care le puteti gasi pe baza legaturilor. Deci sunt utile pentru o gramada de lucruri. Incercati sa determinati unde ar fi pagina pozitionata fara sa luati in calcul acesti parametri. Daca pagina ar fi pozitionata atunci si acesti parametri sunt buni.

No Comments

Post A Comment