bara

Ce probleme sunt cu reparatiile in post-garantie?

Ce probleme sunt cu reparatiile in post-garantie?

Ce probleme sunt cu reparatiile in post-garantie?

08:46 10 November in Despre altele
0 Comments
Share Button

Daca aveti nevoie de o reparatie la gadgeturile dumneavoastra, dar nu mai sunt in garantie, atunci puteti sa va interesati in legatura cu post-garantia, adica reparatiile dupa ce garantia unui produs a expirat se efectueaza prin consultarea serviciilor oferite de service gsm Bucuresti, care nu tin cont de perioada in care se afla gadgetul, pentru ca exista solutii si in perioada de post-garantie, cu siguranta solutii viabile, avantajoase si viabile pentru clienti si furnizorii de service.

Contractul de post-garantie va specifica foarte clar perioada si conditiile in care se pot oferi reparatiile. Serviciile de mentenanta pot fi acoperite prin contracte de tipul garantie extinsa, contract de post-garantie standard, sau contract de post-garantie de tip „On-Call”.

Va explicam ce inseamna cele trei tipuri de contracte de post-garantie: contractul de tipul garantie extinsa – garantia este prelungita cu o perioada de cateva luni, nu aveti nevoie de aprobari privind achizitia de piese de schimb la fiecare interventie, livrarea consumabilelor este gratuita, si se poate executa un upgrade la solicitarea clientului; contractul post-garantie de tip standard este un contract ca un abonament lunar, prin care se asigura piese de schimb gratuit; contractul post-garantie de tip „On-Call” inseamna o taxa anuala platita pentru ca dispozitivul sa fie in evidenta si sa puteti beneficia de prioritate la deplasarea personalului de service pentru remedierea defectiunilor si la livrarea pieselor de schimb, de istoric de service complet si informari periodice despre versiunile noi de software sau hardware pentru dispozitivul dumneavoastra.

optimizare seo

In post-garantie, apelurile clientilor pentru service se pot prelua in fiecare zi de lucru, exista un sistem de management pentru sesizari pentru care se aloca un specialist. Se semneaza de ambele parti o nota de interventie pentru istoricul dispozitivului si pentru rapoarte la cererea clientului care se ofera in aceasta situatie.

Desigur, ca este de preferat sa aveti o garantie pentru orice gadget si oricare dintre componentele sale, dar daca deteriorarea s-a produs in perioada dupa expirarea garantiei, atunci nu ar trebui sa fa faceti foarte mari griji, pentru ca exista solutii si in aceste situatii, solutii pe care vi le-am prezentat mai sus, pe care service gsm Bucuresti vi le ofera si presteaza reparatii de calitate indiferent de perioada de garantie a dispozitivului dumneavoastra, dar si in perioada de post-garantie.

In principiu, nu trebuie sa fie probleme cu reparatiile in post-garantie, poate doar uneori costurile sunt diferite de cele in garantie, ceea ce este ceva normal pentru orice dispozitiv, dar prin metodele de mai sus se incearca oferirea unor solutii ieftine si in post-garantie, precum si garantarea serviciilor prestate si garantii pentru piesele de schimb livrate in aceasta perioada.

Post-garantia este o perioada in care se pot oferi aceleasi servicii de reparatii ca in perioada de garantie, prin profesionalismul echipelor de tehnicieni si prin promptitudinea si respectarea termenelor, pentru ca dispozitivele in post-garantie nu sunt pe locul al doilea in service-uri, ci sunt tratate de aceeasi maniera cu piesele in garantie.

Apelati cu incredere la service gsm Bucuresti si in perioada de post-garantie.

No Comments

Post A Comment